سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم به هلاکت می رسند؛ زیرا نمی پرسند . [امام صادق علیه السلام ـ به حمران بن اعین هنگامی که چیزی پرسید ـ]
کل بازدیدها:----188616---
بازدید امروز: ----4-----
بازدید دیروز: ----4-----
جستجو:
ماهواره و جوون - پیر سالک
 
 
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    ماهواره و جوون - پیر سالک

  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
  • وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • ماهواره و جوون
    نویسنده: مصطفی احمدی اصل دوشنبه 86/4/18 ساعت 11:24 عصر

    سلام.
    امیدوارم که خوب باشین.به این عکس نگاه کنید
    ماهواره
    حالا به چی فکر میکنین.بله منم به همین فکر میکنم که اولا ماهواره چه کاربرد مفیدی داره؟ ثانیا اگه داشته باشه همه ی اینایی که ماهواره رو پشت بوم دارن ازش استفاده ی درست میکنن؟اما اگر استفاده ی درست نمیکنن پس وای به حال بچه های این خونه ها که توی چنین محیطی زندگی رو میشناسنچرا این پدر و مادرا به فکر نوگلاشون نیستن و تازه خودشون گلاشون رو پرپر میکننحالا بذارید بگم که حدأقل 95% از اونایی که از ماهواره استفاده میکنن استفاده ی ناصحیح دارن
    اما...
    حالا که همه چیز رو گفتم این خبری که در یه روزنامه خوندم رو هم براتون شرح بدهم:
    پسری 18 ساله میگه که :
    ما توی خونه ماهواره داشتیم و بابام همیشه میگفت نکنه یه وقت به فلان کانال ها بری و نکنه بازشون کنی...خلاصه یه روز که همه ی خانواده نبودن من حس کنجکاویم گل کرد رفتم و یکی از دوستام رو آوردم اون کانال ها رو برام باز کرد منم نشستم و با خیال راحت همه ی اون کانال ها رو دیدمهمه ی کانال ها مستحجن بودو من نگاه فیلم های رکیک و جنسی کردم بعد از این که این فیلم ها رو دیدم غریزه ی جنسی من، تجریک شد و من راه افتادم تو کوچه و خیابون تا این غریزه رو ارضاء کنم یه وقت توی کوچه یه دختر کوچولوی 8 ساله رو دیدم که نیمه برهنه توی کوچه بازی میکردمنم گولش زدم و ...
    بقیه ی ماجرا رو هم که همه از من استادترن...
    این اعترافات یه جوون توی دادگاه بود.
    این یکی از نمونه های کوچک از مضرات ماهواره بود.
    حالا با این همه من نمیدونم چرا خانواده ها به فکر نیستن و ماهواره مثل قارچ روی همه ی پشت بوم ها داره در میاد
    از ما گفتن و از شما پند گرفتن اما اگه کسی حرف ما رو نشنیده بگیره دودش تو چشم خودش میره به قول همشهری ما میگه:
    عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
                                  که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
                                                                        حافظ

    التماس دعا
    یا علی


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • کلب الحسین 2
    [عناوین آرشیوشده]